High-end-systems Power Cue DMX Instrukcja Użytkownika Strona 33

  • Pobierz
  • Dodaj do moich podręczników
  • Drukuj
  • Strona
    / 82
  • Spis treści
  • BOOKMARKI
  • Oceniono. / 5. Na podstawie oceny klientów
Przeglądanie stron 32
8.Give the scene a name.
Use the alphanumeric keypad to name or re-name
a scene, using the yellow legend. One press of the
button marked ABC will display an A above the
cursor ^.
A second press will display a B, a third press will
display a C and a fourth press a 1.
Move the cursor one space right by pressing
NextChar and one space left by pressing
PrevChar or if you pause between presses, the
cursor automatically advances to the next
character.
PROGRAMMING A SCENE WITH MOVING LIGHTS - CONTINUED
28
Przeglądanie stron 32
1 2 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 81 82

Komentarze do niniejszej Instrukcji

Brak uwag